Mia, min frälsare

Har fått påbackning här om att jag har varit osynlig några dagar så att jag tänkte att jag skulle dela med mig av mina tankar och min visdom och det lär ju gå rätt fort. Har nu börjat mitt nya liv med mig själv. Jag läser (som ni kanske har märkt) Mia Törnbloms första bok "Självkänsla nu!" och jag kan säga att den talar till mig. Rakt i i det bakersta hörnet av mitt lilla hjärta. Hon har flyttat in med hela bohaget kan man säga och håller just nu på att renoverar mitt inre. Vilken poesi...ja, jag vet.  Gå gärna in på www.personligutveckling.se och läs mer. Det finns ju VISSA (*blink, blink*) människor som jag riktar mig speciellt till, men det är endast och allena för att jag tycker så mycket om er och vill att ni ska må bra. Jag menar, om inte HSB kan hjälpa så kanske det här hjälper?

Ni som följer denna blogg (ni är lätträknade) vet att jag har haft lite trubbel med spanskan men det ser ut som om en del knutar har lösts upp där. Jag tror jag ska tacka Mia för det. Ja, när jag tänker efter så är nog hon lite för mig som Jesus är för kristna. Hon har liksom frälst mig på någe konstigt vis och tro mig.....TRO MIG....det är en annan (hon börjar på M och slutar på or) som har försökt med det förut, som håller på med Mental Träning och avspänning (typ Mias grejer) och det har inte lyckats, men nu har Mia kommit in i mitt liv. Det låter ju för fan som att jag är kär men så är det ju inte, även om det är lätt att tro det om mig och kvinnor som Mia (eller kvinnor i största allmänhet kanske man kan säga).

Eftersom detta inlägg blev lite längre än vad jag hade tänkt mig och handlar om andra saker än vad jag hade tänkt mig så kan det ju vara passande att avsluta det i samma anda; dvs att förlänga det lite extra med något som jag inte hade tänkt mig men som handlar om Mia Törnblom. Här kommer således någonting som vi kan kalla för "Dagens Mia"


"Om du vill ha kärlek och respekt måste du börja med att erkänna din egen betydelse"


Ta nu väl hand om dig själv och din självkänsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback