Tjernobyl kokar igen

...ska bara tala om att jag lever och att mina atomer är tätt, tätt, tätt ihopsatta så att dessa formar min kropp. Jag finns alltså fortfarande och nu har jag gått tillbaka till spanskan. Må detta gå mig väl och jag skall vara för evigt tacksam.

Nu ska jag åka och inhandla lite förtäring för just nu ekar det i både kyl och frys så när på några burkar med svartvinbärssylt och någon påse med broccolli och sånt. Inte så bra om man vill överleva, men jag vet inte. Jag är ju ingen expert på området. Godis ska jag också köpa. DET är bra, oavsett vad någon annan säger. Man kan ju få cancer, KOL och diverse annat bara man råkar existera. Dumt.

Kommentarer
Postat av: Blyger

Muy bien, amiga! Estoy aquí y tu sabes donde vivo... ;-) (ok, jag vet inte om det blev korrekt nu!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback