Härliga kvinnor!

Jag längtar efter solen. Jag vill ha vår. Nu kan vintern sakta få försvinna och krokusen titta fram så att jag kan sitta på min förstukvist och dricka kaffe i solen.


Träffade "Super-Nanny" idag. Hon är så glad och skrattar hela tiden. Tänk vilka härliga kvinnor det finns!
Med sitt vackra hår, sina mjuka läppar, lena härliga kroppar sitt pärlande skratt. Konstens mästerverk är kvinnan. Den fullkomliga tavlan där ytan är slående vacker men där det också finns ett djup. Att gå in i tavlan, förstå den, undersöka varje vrå och upptäcka nya dimensioner var gång....Kvinnor, ni är fantastiska! Så fascinerande och så förtrollande..


Vad gjorde vi utan dessa varelser? Kvinnor är mitt livserum.


Kommentarer
Postat av: Blyger

Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne.

Postat av: Tarmluddet

Såklart att du kommenterade på FÖRSTA stycket. Endast och allena, tutte-dulingen där... =)

2007-01-31 @ 20:34:17
URL: http://www.tarmluddets.blogg.se
Postat av: Blyger

Jo...det är liksom lite mitt gebit, så att säga...

2007-01-31 @ 23:32:14
Postat av: Ca

Ja du...
vad vore livet utan kvinnor?

Tomt, ensidigt och innehållslöst....

2007-02-05 @ 19:06:16
URL: http://mobfelk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback