Yo!

Sitter nu hos min kära vän Aida (ja, vi TRÄFFAS faktiskt. Helt otroligt). Hon har bjudit på en fantastisk måltid som fick mig att känna mig som om jag var testsmakare hos en TV-kock (läs Mat-Tina och Tomas Tengby) . Hon har också varit så gentil att låna ut sin dator till mig så att jag kan svara på ett MYCKET viktigt mail på utrikiska samt att jag kan blogga (men det var hennes och Blygers vilja, inte min). Så nu sitter jag här o knapprar. På måndag drar jag och Frun upp till norr. Ska tälta, laga mat på Trangiakök och slåss med mygg. Förhoppningsvis blir det trevligt också.

Vi ses inom en obestämbar framtid!

Kommentarer
Postat av: Aida

jag anser mig själv ha räddat mänskligheten från torka..;)ÄR fullkomligt nöjd med mig själv idag..och då har jag redan diskat bort och stoppat in tvätten i garderoben. Dagen kan nå oanade höjder.

Postat av: Kaxiga Z

Tarmluddet låter inte speciellt representativt för denna snygga blogg. Wow :)

2007-06-18 @ 16:52:27
URL: http://enklabloggen.blogspot.com
Postat av: Tarmluddet

Kaxiga Z: Tack för att du tycker om min blogg! Tarmluddet...tja...*haha* inte världens finaste namn men det döljer en skatt ;0)

2007-07-18 @ 21:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback