Jill Johnson är fantastisk!!

image1





Allt gott tar slut för fort, inte sant? Ja, jag vet inte var jag ska börja riktigt?men?i torsdags så styrde jag kosan mot Gävle och en konsert med Jill Johnson. Ja, hjärtat mitt var redan där och mötte upp på stationen. Kl. 21:20 var det två lyckliga själar som vandrade sakta genom staden efter kram, korttagning och snack med Jill och hennes körtjej?En oförglömlig konsert. Men så ÄR Jill speciell också. Vilka andra artister står och tar emot alla i foajén innan spelningar (tar i hand, ställer upp på kort och kramas) och efteråt stannar hon kvar i foajén tills varenda kotte har gått hem och fått en liten bit Jill med sig. Helt fantastisk artist!!

 

Vi sov på Järnvägshotellet i Gävle och det var super!!! Har bara gott att säga om det så ska ni till Gävle så ta in där! Positiva superlativ endast och allena från oss. På fredagen följde Sirpa med mig hem till Falun och vi har haft en helmysig helg tillsammans med öronljus-eldning och sköljning av näsor?hihi?ja, det är väl bara de som tycker om varandra riktigt, riktigt ordentligt som fortfarande kan känna lust efter att ha sett vad som kommer ut genom diverse öppningar på människokroppen som vi gjorde =)

 

Melodifestivalen?vad säger man? Förutsägbart. Jag höll på Måns och Sirpa på Sarah iaf.

Igår åkte hon hem?usch, det känns så tomt och ensamt. Men det är ?bara? 2½ vecka tills jag åker till henne. Hade en T-shirt som hon lånat av mig i sängen inatt för att känna doften av henne, låta henne dröja kvar en stund till?men den har nog dunstat nu.

Kommentarer
Postat av: Blyger

Vilken helg!! :-)

Postat av: Tarmluddet

japp!!! =)

2007-03-16 @ 23:53:32
URL: http://www.tarmluddets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback