livet

Oj, vad mycket som händer. Fast man inte gör något så rullar livet på ändå o ibland så blir det bara SÅ bra. En redan funnen vän har jag kommit mycket närmre vilket känns fantastiskt, ska få träffa två av mina änglar på fredag, en mycket kär vän har gått o blivit  kär i en fantastiskt mysig tjej och....ja, jag kan komma på fler saker som bara är så härliga och som gör att jag känner att det är så skönt att leva!! Och det känns så bra att kunna se dessa guldkorn i tillvaron och njuta av dem....vartenda ett!

Imorgon har jag opponering av min uppsats, men jag känner mig inte så nervös faktiskt och det är skönt. Det kommer att gå bra. Det känns bra. Men det som kanske känns som en klump i magen (och som antgligen kommer att växa och jag kommer att få äta upp föregående stycke om att se guldkorn i tillvaron) är nästa veckas tenta....vojne vojne....har inte läst på som jag borde ha gjort...men det går väl bra....hoppas jag.... =l

Äh, det känns som om jag har tappat stinget när det gäller den här bloggen...men känner jag mig själv rätt så har jag nog en HEL DEL att skriva om efter helgen...hehe....to be continued....

Kommentarer
Postat av: Blyger

Det ska bli spännande att läsa om hur du haft det i helgen!! :-)

2007-10-25 @ 11:53:15
Postat av: aida

Säg mig, var det dina tindrande ögon som satte elverket ur spel här hemma? Och gjorde klockorna i ditt huvud dig än mer förvirrad eller är det en speciell typ av klockor som surrar...bröllops? Och gör de dem förvirrad eller bara döv?

Postat av: aida

hmmm...det som var rätt i mitt förra inlägg var alltså bara ett ord...

Jag är totalt objektiv och helt min egen domare när jag säger: trampar någon på dig kommer jag slå dem med tennisracket. Hårt!!

Och du kom ihåg tenta. Tenta. Skriv och fokusera. Finns en anledning till att det där ämnet överlever, folk behöver något gammalt att dra över sina små ömma tår. och kroppar. Helt riktigt av dig att bunkra in dig i din lilla håla, köp på dig lite mer te (vin är inte att rekommendera när det gäller målsträckan och sårade känslor) och skriv så känslorna kommer ner någonstans. Om du kan sätta huvud på någon ilsken kung, eller i ditt fall drottning, och tömma din ilska där är det bara bra. Lärare brukar gilla tenta skriven med lite passionerad ilska. Du min vän är bäst och min bästa bästa vän, låt inte det här förstöra dig.

2007-10-28 @ 16:41:33
URL: http://aidahopp.blogspot.com
Postat av: Tarmluddet

Blyger: Ja, du vet ju redan...pannkakssmet är rena organisationsexemplaret i jäförelse med mitt inre...say no more...
Aida: Tack för uppmuntran och stöttning...du är fin, finaste Aida i hela världen! Ja, jag ska kräka ur mig denna tenta om det så är det sista jag gör. O då ska det göras bra också. Man måste ju gå med flaggan i topp.

2007-10-28 @ 20:29:08
URL: http://www.tarmluddets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback