Back in business

Ja, jag antar att det här inlägget är efterlängtat. The Ludd is back! The one and only....yessss! Ja, vad har denna höst i sitt sköte då? Förhopppningsvis många träffar med Apelsinen. Ja, jag kallar henne för det. Precis som alla andra personer i denna blogg så får nu även hon ett täcknamn. Annars vore det för lätt. Ja, Apelsinen ja....sköte...hmm...ja, nu for tankarna iväg dit de INTE skulle. Kanske skulle prata om något mindre laddat. Skolan kanske...Detta ämne är förvisso också laddat men nu verkar det enbart vara laddat med korkbollar. Trodde aldrig att det var möjligt att tugummidoftande sminkbrudar som också är modeslavar av värsta sort skulle läsa Historia med mig. Heller inte killar som ser ut som om de kommit direkt från dödsmetallverkstaden. Näe, nu är jag elak. Jag dömer utifrån yttre tribut. Inte bra, inte bra...vad säger det om mig? Mig kanske de ser som en beige, präktig nucka, vad vet jag....Men denna termin kommer att bli intressant....onekligen. Ur många aspekter. Blyger, Aida och alla i andra; Cyberrymden har återfått sin korrespondent från Dalarna!!! 

Kommentarer
Postat av: Blyger

Jag är CHOCKAD!!!

2007-09-04 @ 08:04:02
Postat av: aida

Jag är nog närmast lycklig!! Helt jättebra! Laddat med korkbollar? Omöjligt för vad jag har förstått är den nedre regionen fulld med genier. Och nu testade jag din anständighetsnivå, som vanligt låg..? :)
Blyger: över vad är du chockad? Inlägget eller dess innehåll? Kan du yänka dig luddet som arbetande historiekvinna, antagligfen får hon fylla lektionerna med historier om sig själv. Något för alla - mod, sexuella anspelningar, äventyr och ren galenskap..och en och annan älg.

Postat av: Tarmluddet

jisses, tänk att ni blev så chockade....hihi...men nu ska jag försöka skärpa mig på bloggfronten och bjuda på "En annan del av Falun"...

2007-09-04 @ 15:25:35
URL: http://www.tarmluddets.blogg.se
Postat av: Blyger

Jag är chockad över att Luddet är tillbaka i bloggvärlden!!!

2007-09-04 @ 16:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback