Lycka


Tänk, vad glad jag är att leva här och nu! Jag har fina och härliga vänner (gamla som nya) som ger mig positiv energi, jag är frisk...ja, jag är glad i livet oxh bara känslan av det gör mig ännu gladare! Kände det idag när jag var ute och gick med min hund bland färglada löv, blå himmel och en luft så klar att man nästan kunde skära i den. Det var lycka. Lycka att se hans fluffiga svans, stolt uppvikt på ryggen, hans bruna pepparkornsögon som glatt mötte mina i spänd förväntan på att något busigt skulle hända, hans nos som lyckligt snusade omkring bland blåbärsris och gula löv. Mitt hjärta blev som en varm klump som smälte och rann iväg i en solstrimma...

Kommentarer
Postat av: aida

Åh vad härligt att höra. Sen att få ditt sms om att du sitter och virkar gör mig än lyckligare. Tänk vad skönt att veta vad som hör hösten till. Ren lycka. Fick nästan lust att plocka upp trynet så vi kan trycka nosarna mot fönstret och njuta av utsikten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback