Urdrag ur "En Love Fools Bekännelser" del 1

Ja, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva idag....känner mig för off för att vara rolig. Känner mig för lat för att vara seriös. Känner mig för tom i bollen för att vara kreativ. Härlig inställning till livet jag har idag, eller hur go vänner! Men var lugn, jag har ställt klockan på en timme och när den ringer är min självömkan/deppstund/passivitet slut. Då ska jag läsa om stormaktens Sverige, Gustav Vasa, Frihetstiden och den Gustavianska eran. Låter inte det upplyftande så säg? Är det NÅT som kan hjälpa min tillfälliga svacka så är det väl det. Nejdå, jag ä iiiinte bitter...anade min ironiska ton i detta? Ja, jag kunde väl tänka mig det ja. Men jag säger som min kompis Sally: "Det går inte att bromsa sig ur en uppförsbacke". *paus*......*öppnar "Det svenska samhället 800-1720" av Thomas Lindkvist och Maria Sjöberg*.....*paus*....Sådärja, nu börjar uppförtrampet med full gas!


Kommentarer
Postat av: barbadensis

DBT, magkänslan, hjärtat, lyssna på dom runt omkring, göra val, första rummet, attitydsförändring, gammal hund och sitta, värd bättre.
PLUGGA LUGNT!!!

Postat av: aida

älskling, en timme bara. Ska man bara älta i en ynka timme? Kom igen, med dina problem så behövs nog två..;)nej vi gillar dig trots dina svårigheter med pluggeriet. ÄR det tänkt att du ska knocka oss med historieböckerna sen eller?
Å just ja, lycka till med den där lilla andra grejen också..du vet.

2007-09-11 @ 19:46:13
URL: http://aidahopp.blogspot.com
Postat av: Tarmluddet

Tack mina underbara vänner!!!!! Jag älskar er, ni är bäst!

2007-09-11 @ 19:59:49
URL: http://www.tarmluddets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback