Snälla tomten, kan jag få en ny mobil?

Jag vill önska denna bloggs läsare en God Jul och ett Gott Nytt År! Hoppas att nästa år bär med sig många intressanta, lärorika, roliga och spännande saker och färre elektroniska prylar som krånglar (läs: mobilhelvete)Men först ska julen klaras av och jag grundade med en skinkstut och julmust ikväll och det bådar gott...mums!! Denna var också stoppklossen för Luddet som annars skulle ha gått upp i limningen över sin mobil. Jävla saken vill ju inte ta emot MMS!!! O jag har uppdaterat, hämtat nya inställningar, stängt av den, satt på den...fungerar icke! Så jag gjorde om proceduren en och två och tre gånger till men det gååååååår inte!!! Varför? Jag älskar min mobil, men tydligen älskar den inte mig tillbaka.....har jag gjort den orätt i ett tidigare liv? Denna tid på året är till för eftertanke och förlåtelse....så här kommer den: Förlåt lilla mobilen för allt ont jag gjort dig, att jag har hållit dig vaken sent om natten när du har haft lite batteri, att jag har tappat dig någon enstaka gång, att jag har haft dig med på kalla promender runt Falun, att jag har svurit och sagt obscena saker i din mikrofon....Förlåt. Jag ska bättra mig i mitt beteende mot dig. Det är mitt nyårslöfte. Ok? 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

God jul! Och hoppas att mobilen förlåter dig. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback