Aran**a

Denna kvinna gör mig knollrig...hon upptar mina tankar hela tiden och jag vet inte riktigt varför. När vi pratade idag var det som om världen stod still (åtminstone min hjärna)  och hon får mig att må så bra och KÄNNA mig bra. Jag hoppas att hon stannar här i höst och att jag kan få lära känna henne lite bättre. Vilken fantastisk tjej!!!!! Jag är på strålande humör och vill bara sjunga och dansa Ola-Salos-fjantlåt-med-bensparkar-handklappningar-melodifestival-dans =) Lärare....suck...vad är det med dem egentligen.....? Och kommer jag att bli en sån där som jag lovade mig själv att jag aldrig skulle bli men ändå vill bli???.....


Kommentarer
Postat av: Blyger

Du och lärare... En följetong som följt mig genom livet... ;-)

2007-05-05 @ 11:34:31
Postat av: Aida

hur många år har du kvar inom de där väggarna...jag tänkte bara göra en snabb summering kring de antal som jag tror du kommer möta genom åren. Och hur många som blyger och jag kommer höra talas om...;)

Blyger...allvarligt vad har du jort med bloggen eller har du fyllt kommentarskvoten?

Postat av: Tarmluddet

Je vejt, je veit, men je kan int sta'an...(jag måste hej, jag måste hej, jag måste hejda mej, var gång jag ser en tjusig tjej...tra la la...)

2007-05-06 @ 23:20:12
URL: http://www.tarmluddets.blogg.se
Postat av: Blyger

Aida: det är knas på bloggen, det ska ordna sig! -Hav tro!

2007-05-06 @ 23:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback