Luddet is walking on pink little clouds...

Jag är benägen att hålla med min vän, Barbadensis...våra liv verkar onekligen gå hand i hand. Hon har träffat en supermysig tjej och är sådär härligt kär o galen och nu har JAG, lilla petit moi, träffat en sådan fin, söt, smart, rolig, härlig, dansant och långbent tjej som gör mig såååå glad!! Just nu känns allt så bra, så skönt och så rätt! Man skulle kunna tro att detta är ett den där kontaktannonsen jag satte in för några inlägg sedan, för hon stämmer ju så bra in på den personen jag sökte, men det var mina fina vänners förtjänst. Helt och hållet. Fast ett mail som spelade på en del dans-strängar gjorde kanske sitt till också ;) Och Aida...nej, den personen jag beskrev i min kontaktannons, som vi för enkelhetens skull kan kalla Långben, är INTE tråkig. Den personen jag beskrev (och som tydligen existerar i verkligheten också) är ju en sådan jag vill ha, någon som förgyller min tillvaro, inte tråkar ut den...men sedan så går ju du och jag på varsin sida gatan, om man säger så. Du är ju, gud bevars, ute efter en hårig typ med skägg och, ja....en SÅN. Vi har helt enkelt olika preferenser och spelar liksom för olika lag. Som vi alltid har sagt; man gör ju olikt ;) Och tur är väl det...annars hade jag ju inte fått ha Långben ifred, för då hade säkert du varit där o tallat lite. Ja, Blyger o Aida, ni VET inte vad ni går miste om....men ni skulle kanske säga detsamma till mig?

Så...vad har denna dag haft i sitt sköte då? Ja, ingenting än så länge *blink, blink*...Närå, jag var o simmade i morse och jag tror bestämt att denna ljuvliga kvinna, som jag har beskrivit ovan och som upptar mina tankar, har gjort så att jag förlagt min hjärna någonstans. Jag hade kommit till badhuset, bytt om och stod precis o skulle sätta på duschen o insåg då att jag hade glömt handduken. Jisses, vilken tur att jag inte hade hunnit blött ner mig! Så det var bara till att svida om igen, steppa ut till receptionen och säga att jag kommer tillbaka om en stund, jag måste hem och hämta min handduk. Kvinnan bakom disken log, skrattade och tyckte att det var då för väl att ajg kommit ihåg det innan jag hade badat. Så jag åkte hem och hämtade den...sedan åkte jag hem till Barbadensis för att vattna hennes (eller snarare mina och hennes Lööövs blommor som är på kollo hos B). Kände då att jag saknar min vän...KOM HEM SNART!! Jag längtar efter dig!!

Kommentarer
Postat av: xxara

hejhej!

saludos desde la paz!
r. me contó que sabes hablar español.
espero que todo esté bien contigo y r. me parece que sí!
quizás nos veamos en junio el próximo año.

/sara (giffelberoende och nu ar abstinensen mkt svar)

Postat av: aida

Jag tror bestämt det är en pulcherrimum bacciballum som svidat om i huvudet på dig. Och nej, jag tar tillbaka det där om tråkigt. Den jag pratade om var ju inte närvarande fysiskt då. Varken i ditt liv eller mitt, så hur skulle jag veta? pulcherrimum bacciballum? Jag tror att du kommer på det snart!

2007-11-23 @ 21:33:36
URL: http://aidahopp.blogspot.com
Postat av: aida

det hastade förbi en synbart stressad mamma med tillhörande son. Hon hojtade följande:

- Mamma måste verkligen bajsa, lilla gubben! Mamma är så nödig så nödig så hade hon haft en påse hade hon bajsat i den.

Vad folk visst säger på stan. I närheten av andra människor. Folk är inte kloka.

2007-11-23 @ 21:35:02
URL: http://aidahopp.blogspot.com
Postat av: aida

Jag undrar, menar du att eftersom vi använder olika sidan av gatan har jag behov av en tråkig sak till skillnad från dù?

2007-11-23 @ 21:36:42
URL: http://aidahopp.blogspot.com
Postat av: aida

Plats: T-bana från Ropsten mot Norsborg. 2 män, 70 års åldern sitter och diskuterar en gemensam bekants dotter.

Man 1: Jo hon var ju så trevlig när hon var yngre, vet du vad som har blivit av henne nu?
Man 2 (Har uppenbarligen inte hört vad man 1 sagt, halvskriker) Är hon sjuk!?
Man 1 (hojtar tillbaka): Nej, hon jobbar som bibliotikarie!
Man 2: Oj då, ja du ser. Vissa människor är inte riktigt kloka.

Nej, vi är inte kloka.

2007-11-26 @ 12:47:00
URL: http://aidahopp.blogspot.com
Postat av: Tarmluddet

xxara: Vad roligt att du hittat hit till min blogg! Jag förstår var du fått den informationen ifrån...hehe...sí, hablo español pero comprendo más que puedo hablar. Voy a practicar un pocita más y después podamos hablar en esta lengua ;) He encontrado la chica más bonita, agradable, divertida y viva del mundo!! R simplemente es....fantástica! Claro, nos vemos a la vuelta!

Aida: Hihi..ja, jag håller med om att Långben är en pulcherrimum bacciballum...mums!!

2007-11-26 @ 13:09:07
URL: http://www.tarmluddets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback