Militanta homosexuella?

Läste idag för första gången ordet "attackflata" och tyckte att det kändes väldigt främmande. Har som sagt aldrig hört uttrycket och vet inte riktigt vad det betyder och undrar nu om någon kan upplysa mig om innebörden? Som den flata jag är så försökte jag gå in i mig själv och se om det fanns något  "attackbehov" där inne som inte varit tillgodosett men kom tillbaka till verkligheten tomhänt. Tänkte om det liksom hängde ihop med den homosexuella delen av min varelse, men kände inte att jag riktigt kunde hitta "attackflatan" i mig. Men det är klart, vänta 3 veckor till så kanske jag kan det...

Kommentarer
Postat av: Blyger

Vi väntar tre veckor till innan uttalande...eller ? ;-)

2007-09-17 @ 01:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback