Man är väl gentil så det förslår...

Tänkte att jag skulle muntra upp VISSA (läs: EN) av mina vänner med en liten bild. Tycker det har pratats för mycket om "Sjukhuset" på sistone. Jag menar, så att inte min vän glömmer bort den riktiga TV-underhållningen, även om jag har vissa åsikter om personen på bilden i fråga. Inte min smak, men det är ju tur att den är som baken...Se o njut, Aidaho! ;)

image25


(Jag kan också meddela att jag tydligen har begåvats med otroligt icke-tryckvänliga finnar. Så nu genomgår jag en akupunkturliknande behandling vid finn-avlägsnandet. Gör skitont, men vad gör man inte för att flickan min ska stråla så där upphetsat i ögonen vid åsynen av vad som kommer ur de stackars igenfyllda porerna...hon njuter av detta)

Kommentarer
Postat av: Blyger

Finnoperation... :-S

Men du, ringakta inte "Sjukhuset"! Det finns puddingar i den serien! Ja, för oss som går på den andra sidan gatan, alltså... Inte samma sida som du går på, alltså.... ;-)

2008-04-15 @ 19:03:09
Postat av: Aida

Tack för att i ETT inlägg lyckas göra mig både upphetsad och äcklad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback