Kollektion á la Blomberg

Jag vet inte vad det är med gamlingar egentligen....suck...Min hund går på "dagis" hos ett äldre par här i området då jag är på skolan och jag har haft ett fasla sjå och få tanten att förstår att hon inte ska stoppa i Blomberg en massa saker för då blir han dålig i magen, tjock och får dåliga tänder. Men icke. Det går liksom inte in. För ett tag sedan så sade jag ifrån ORDENTLIGT och tanten kanske har fattat, för nu är det inte hur många gurkskivor eller hur många klickar potatismos hon har givit honom som hon pratar om när jag hämtar honom, utan nu är det garnfärg, kardborrdestorlek och knappar som gäller. Just det....du anar kanske vad som komma skall? Mmm...hon har börjat sticka kläder åt honom. Japp! Igår såg jag den nästintill färdiga röda, lilla tröjan. Med ärmar! Jisses!...Jag tror jag måste skaffa en till garderob, enbart åt hunden. Vad är det för fel med att bara sätta ner en skål vatten och umgås med honom? Men det är klart, för dem så är han prinsen med stort P.

Kommentarer
Postat av: :-)

Ojoj!! Nu gäller det att vi får en kall vår!! ;-)

2008-02-20 @ 21:12:56
Postat av: Tarmluddet

Ja...eller inte..jag vet inte, jag känner mig inte riktigt så mycket Paris Hilton att jag vill ha kläder på min hund (förutom regnkappan han MÅSTE ha då det regnar för pälsens skull)....*blink*

Postat av: Barbadensis

Kan du inte be gammtanten sticka en tröja till mig istället???

Tjaou

2008-02-21 @ 21:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback