Tankar bakom ett regnigt fönster

Jag tycker att regniga marsdagar är pissiga. Ja, jag tycker det. Det är lerigt, grått, brunt, osoligt och kallt. Men jag tycker också att en vit, luddig liten sovande hundkille på en grön kudde är alldeles underbar, en omtänksam och kärleksfull Långben är fantastisk och supportande och kära vänner är guld värda.

Som busschauffören Mario och allas vår käre Tage säger:

Det finns mycket vackert att se här i världen, och en hel del fult också, men det
behöver man ju inte direkt ställa sig och stirra på.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Mycket kloka ord! :)

Postat av: Blyger

Käre Mario... och tage... ;-)

2008-03-13 @ 19:17:58
Postat av: aida

om jag vill då? Bara lite?

2008-03-16 @ 18:41:55
URL: http://aidahopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback