Vimsig i luvan och täppt i snoken

Host host....snyta.....harkel...dricka vatten....prosit!....tvätta händerna....NU är jag redo att skriva. Ja, krimen har kommit för at stanna ett tag verkar det som. Men som en god vän sade till mig idag; man kan blogga sig frisk. Så jag provar nu detta. Som ett komplement till Nasin, Echinagaard och Turkisk peppar (det sistnämnda är min personliga favorit). Som sagt, blogga var det. Jaha, vad skriver man från sjuksängen, förlåt sjukSOFFAN då? Det är fin väder ute. Skatorna kraxar. En och annan talgoxe kvittrar också. Hunden sover på sin kudde. Flickvännen var här och åt mat nyss. Ena omgången tvätt hänger på tork, andra är i maskinen. Läser en homoerotisk bok där en kvinna gör en "utrustning" utav två tulpanlökar+stjälk och sätter på en annan kvinna med dem....hmm...vad säger Aidaho om sådan litteratur? Jeanette Winterson heter författaren och Powerbook heter boken. Tja...det var nog allt för idag. Skål!!

Kommentarer
Postat av: aida

hmm, jag har några slaknande tulpaner i köket. Vad sa du det skulle vara mer? Det kan ju bli ett visst problem det där att de håller på att ge vika, men med lite handpåläggning? Eller vad är det som gör det? Kallt vatten gör att de krymper va? Hmm, du ser här vad litteratur kan ge en nya möjligheter. Gamla Jeanette, henne kan man lita på.

Postat av: Tarmluddet

hihi..ja, tulpaner har nu fått en annan dimension tycker jag...har förresten en bukett hemma på köksbordet som Långben gav mig igår. Undrar vad hon menade med det? *s*

2008-03-07 @ 16:44:22
URL: http://www.tarmluddets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback