Å hej o hå!

Jag har fått påbackning om att det är stiltje här på bloggen. Och jag kan bara hålla med. För närvarande befinner jag mig 40 mil norrut och ska krysta ur mig ännu en uppsats. Denna gång om brottslighet på 1860-talet i Östersund. Ska bli intressant, men just nu har jag kört fast. I en riktigt blöt, geggig och ganska djup gyttjepöl befinner jag mig just nu. Men det ordnar sig...eller hur? Det här kommer jag att fixa, inga problem...typ. Hör ni min skälvande ton när jag uttalar dessa ord har ni hört alldeles rätt. Jag väntar på att min handledare ska ringa och besvara en del frågor...utan dessa svar blir det svårt för mig att gå vidare så nu är jag i ett vakuum. Men jag ska läsa in mig på Östersunds historia så länge. Framöver förlitar jag mig på Aidaho och hennes piska.

Visste ni att nästan all kullersten i Östersund (och kullerstensgator finns det gott om här) är huggna av straffarbetare i fängelset som fanns här från början av 1800-talet och fram till mitten av 1900-talet? Man får en annan känsla när man vet det o svär över att man snubblar på den guppiga marken där man går. Då är det kanske inte mig det är mest synd om...

Jag längtar såklart som en tok efter mitt hjärta också. Vill bli klar med det här arbetet så jag kan åka hem och pussa, krama och leva med henne! Om du läser det här, Långben, så vill jag säga att jag är tokkär i dig...upp över öronen kär i dig är jag, och älskar dig gör jag med hela mitt hjärta. Du är den finaste tjejen man kan ha, och jag är så glad att just JAG har fått äran att förvalta ditt hjärta och din kärlek. Tanken på dig lyser upp min dag. Det var så mysigt att ringa dig imorse, höra din röst tätt, tätt intill mitt öra och höra dig knoppra på med saker. Du är toppen!!

Nu ska jag försöka göra något vettigt med skolan men jag vill iaf meddela mina bloggläsare om att jag inte är död eller inspärrad någonstans, jag har bara lite grejs att göra med skolan. Men jag ska försöka att blogga lite mera fram över.
 

Kommentarer
Postat av: Långben

Allra käraste min vän och mitt hjärta, jag blir så rörd... Jag älskar dig som du mig. Värme sprider sig i mig, det är lycka.

2008-05-15 @ 19:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback