PMS (en skitsak)

Jag har PMS...ja, jag har VERKLIGEN PMS...usch! Borde egentligen inte umgås med folk i dessa tider. Jag är bara sur o grinig och fräser. Speciellt Navelsträngen får erfara detta. Helt oförtjänt så får hon vresiga svar, otåliga blickar och en surmulen uppsyn. Fast inte HELA tiden ska tilläggas, för då hade jag ju varit ett totalt monster. Nu är jag bara ett monster som stundtals kryper fram från något mörkt ställe och gör mina raider. 

Ja, o som att PMS inte är nog. Min mage är helt kajko efter en homeopatkur som jag för tilfället genomgår. Får springa o göra nummer 2 flera gånger om dagen o det är lite snärjigt kan jag säga och inte speciellt humörhöjande. Det är i det närmaste ett halvtidsjobb och min rumpa vill säga upp sig med omedelbar verkan. Tar Arbetsförmedlingen emot arbetslösa bajdynor?

Sedan har vi ju det där med den berömda uppsatsen, men den pratar vi inte om. Ni vet ändå hur landet ligger med den. Och slår vi ihop den med det som står i ovanstående stycken så förstår ni hur Luddet har det. Ett gnälleri utan dess like. Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback