Hörde på radion..

Imorse lyssnade jag på Mix Megapol under hundpromenaden och då var det Breitholtz och Berg som sände. Carina Berg berättade då att hon i veckan hade varit på en ost-provning som hon hade fått i 30-årspresent av sin vänner. Berg berättade att kvinnan som höll i provningen var tydligen särskilt förtjust i en ost som hon, till skillnad från de andra ostarna, kallade för "hon"... 

Kvinnan: " "Hon" är gjord av getost och är lagrad i 4 månader....bla...bla"
Berg tänkte då: " HON (kvinnan alltså) är gjord av kött lagrad i 38 år..."

Tyckte det var så roligt när jag hörde det att jag tänkte att det här måste jag komma ihåg och skriva in på bloggen. Men nu ser jag ju att det i skriven form inte var lika roligt som det jag hörde.

Med andra ord. Berg ska upplevas live.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback