Gräsänkssymptom

.


.så här kan det gå när man nyss har blivit gräsänka och står o tänker på sin älskling medan man gör frukosten. Det ni ser är hundmatskulor i kaffepannan. Det var tur jag kom på mig själv, för jag vet inte riktigt hur hunden hade ställt sig om jag hade serverat honom kaffekorn, uppblötta i lite vatten oc hjag själv sörplandes lite mera...hmm...stabbigt "kaffe".

Eftersom mitt hjärta är bortrest i två veckor så kommer hon att kolla min blogg lite så och då, och jag lovade att skriva lite varje dag här med lite hälsningar till henne. Så alla ni andra, om ni inte vill läsa pluttesnuttgullegull-saker så stäng eran browser nu, surfa vidare eller skriv in en annan adress. Gör som ni vill.

Jag saknar dig älskling, och jag är lite orolig att jag inte hörde något från dig imorse innan du åkte. Jag hoppas ni kom med planet utan bekymmer och att ni har det bra. Gosnorpan...det var konstigt att sova ensam i vår säng utan dig, "men man vänjer sig"...Pelius o jag har lekt imorse iaf. Utan att skälla, det var duktigt av honom =)

Nu ska jag skriva lite mer på uppsatsen. Skickar dig tusen pussar, kramar och pick på kinden (you know what I mean *ler*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback