Söndag

Det märks nästan inte vilken veckodag i ordningen det är när man är hemma och skriver uppsats och dessutom är gräsänka. Jag hade dock ställt en påminnelse till mig själv redan igår (för då visste jag att det var lördag, och efter lördag kommer ju söndag...) att det var tvättstuga idag. Så den är gjord. Var inte så mycket, men det var ju bara skönt.

Uppsatsen går framåt. Det var segt idag (vackert väder ute=improduktivitet) men framåt kvällen har det lossnat lite. Är på sid 14 nu. Känns bra. Det blir till att ta nya tag imorgon. Annars har det faktiskt inte hänt så mycket mer idag. Jo, en sak till. Läste en tidningsartikel i min hemstads lokaltidning att en barndomsvän till mig har varit med i en motorcykelolycka...hon ligger med allvarliga skador på sjukhus nu. Jag hoppas verkligen att hon blir bra. Hon har två barn som väntar på henne...

Jag längtar så mycket efter dig, Långben. Vill ha dig nära, krama dig, pussa på dig, lukta dig i tinningen och trumma mina fingrar mot din kind. O en massa, massa mer också, men LIIITE private måste vi ju ha ;)
Hoppas du mår bra och att du får uppleva mycket roliga saker. Vill höra allt när du kommer hem =)

Nu ska jag o Pelius gå o lägga oss. Eller....han ligger redan. Jag ska duscha en sväng och sedan krypa ner med Långbens tröja och byxor tätt, tätt intill mig och sova. Vi ses i drömmarnas värld, älskling...

P.S Några bilder hemifrån kanske piggar upp?D.S.


Ovan: Anne
Nedan: Gisela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback