Förresten...

...promille-bloggaren verkar ha tagit över min roll nu. In vino veritas...jag kommer knappt ihåg hur det kändes längre. Men det ska nog bli andra bullar (läs:flaskor) av snart. Ska lära upp henne i bästa Luddet-manér om vinets alla födelar är det kommer till uppsatser, pluggning o allt som kommer med det. Kan behöva axla denna promille-bloggning själv snart tror jag. Slutet är nära. I dubbel bemärkelse. På söndag ska arbetet vara klart och jag hade önskat att jag befann mig på Landsarkivet tillsammans med glöggmarodören idag, då kanske det hade blivit lite gjort. Piskan fattas mig...Men Aida, till jul så blir det du, jag, en Mackmyra och uppsatsen!!!

Kommentarer
Postat av: aida

Nu tror jag att jag börjar känna mig lite fel påhoppad...;) Dessutom kan vi glömma mackmyran. Och bara för att vara snäll så blir det icas alkoholfria glögg.

Postat av: Tarmluddet

Nej, nej, nej, NEJ!!! Inte alkoholfri ICA-glögg. Fel svar. O blir det inte whiskey så blir det då tamejfan en Mauro, Ecologica eller Laturce. Så det så :)

2007-12-04 @ 17:30:04
URL: http://www.tarmluddets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback