GAAAAAHHAAAA!!!!!

Jag blir tokig!!! Ja, jag skulle ju så stort skriva om Spanien mellan typ 800-1500-talet. Skit. Det skiter sig fullkomligt! Så nu har jag bytt. Tror jag i alla fall. Ska istället läsa in mig på Frankerriket under Karl den store. Suckiduling...och detta ska bli klart tills på söndag. Då min kära J.C-vän är det bäst att du är klar med din utbildning för då blir det nog istället en enrummare med jordvärme för Luddet. HUR ska jag bli klar med detta? Och jag min dumma nöt kan ju inte se till att bli klar i tid, börja saker i tid och slippa detta sista-minuten-helvete. Ja, jag borde inte ha titeln "modighetsminister" Aida. Jag borde ha "dumhetsmininister" istället. Eller det är klart....med den studieteknik jag utövar så är det ju lite av livning-on-the-edge vilket i och för sig kan kallas modigt. Eller dumt...jag vet inte. Den där visionen som ofta kommer till mig ifall jag inte skulle klara skolan börjar te sig allt klarare...- inte få CSNpengar - i sin tur inte kunna betala hyran - alltså bli hemlös...Dumma, dumma Luddet och inte se till starta i tid! Då sitter man här o bloggar ur sig sin ångest och misär istället. Värst vad jag använder ordet ångest nuförtiden...inte bra.

Men det fina i kråksången är ju att jag har min fina, fina Långben och hon gör mig så glad! Mitt i all skolångest är jag så dunderkär i henne så det gör inte så mycket att det fuckar med skolan...nej, det här ska nog gå bra. Nu när jag tänker på henne så känns allt mycket bättre. Jag ska fixa det där Frankerriket, England och Inka så ska jag bli lugna madame sedan och bara pussa och gosa på henne!!! Så...lukta lite på Hugo Boss woman och back to business....

Kommentarer
Postat av: Blyger

Haha! Du får nog göra ettan med jordvärme till en tvåa, för även JAG kommer att flytta in! Och detta redan imorgon!!

Postat av: Tarmluddet

okej, tevligt med sällskap. då kan vi ju spela fia med knuff eller något annat som kräver minimalt med hjärnverksamhet. för våra äro utbrända.

2007-12-06 @ 16:36:39
URL: http://www.tarmluddets.blogg.se
Postat av: Blyger

"Spanien är ett land där man dansar tango"

2007-12-07 @ 22:11:29
Postat av: Tarmluddet

Åh...lite blockflöjtsminnen som kommer...

2007-12-08 @ 11:19:59
URL: http://www.tarmluddets.blogg.se
Postat av: aida

Ångest, ångest är vår arvedel..

Kände att jag ville bidraga med några skolminnen också. Blockflöjtgrejen körde jag också, men lärde mig aldrig att sjunga samtidigt så jag la ner det. Kände för att delge lite svensk litteraturhistoria.

2007-12-08 @ 20:35:51
URL: http://aidahopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback