Non vitae sed scholae discimus

Ojojoj....jag måste verkligen plugga....men det är ju så mycket roligare att hitta på andra saker. Speciellt när man VET att man borde plugga. Så jag bloggar lite...det blir bra...hihi...känner ju att jag har en viss press från vissa att göra lite mer inlägg på denna sida. Att vissa inte har tillgång till en dator eftersom vissa befinner sig ute i de mörka härjedalska skogarna är inget jag tänker på...har jag lovar så har jag lovat ;) Men ja, jag ska ta itu med böckerna sedan. Det lovar jag också.

Alltså, nog för att min mor är hur snäll och omtänksam som helst och inte vill annat än att jag ska ha det bra o trivas här så GÅR HON MIG PÅ NERVERNA!!!! GAAHAHAHAHAH!!! JAG BLIR TOKIG!!! Det är ju så när man kommer hem och hälsar på föräldrarna. Ett tag, några dagar, är OK, men sedan....har man en gång flyttat hemifrån så är det svårt att vara inneboende igen. jag klättrar på väggarna helt enkelt. Egentligen borde jag ta med mig mina böcker och gå o läsa någon annanstans, men det blir lite svårt med hunden då. Han måste ju ut och ha sitt också o jag vill inte lämna över honom till mor. Sedan har jag varit sjuk och att sitta på ett bibliotek med en hosta á la storrökare är inte en upphetsande tanke. jag bjuder INTE på den, även om jag i annat är ganska friskostig och inte brukar ta något extra för sådant. Så....jag sitter alltså på kammaren hemma hos mor och försöker läsa men blir tokig. Sedan är det ju den där julklappen till henne som jag måste bli klar med...ska försöka hitta tid att färdigställa denna så gott jag kan och sedan ta med mig den till moster på söndag tillsammans med en pava vin då jag ska hjälpa henne att klä julgranen. Hon ska hjälpa mig med slutfinishen. Det blir finfint det!

Åh...om 1 vecka kommer min underbara Långben hit till mig!!!! JAG LÄNGTAR!!!! Det ska bli så härligt!!! Då får jag äntligen vara nära henne igen, känna hennes kropp, hennes lukt, ja hela hennes väsen alldeles tätt, tätt intill mig....himmel vad tokkär jag är i denna  kvinna!!! Hon är den finaste.....

Sedan kommer ju goda vänner hit på nyår också och det ska bli helskoj! Att få avsluta detta år och börja det nya tillsammans med de som jag tycker så mycket om ska bli roligt! En avspänd nyårsafton med tevligt sällskap, det är så jag vill ha det! 

Ok, färdigbloggat för denna gång...back to business...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback