Aj täjk mi on dö shällenje!!

Jag och Blyger blev utmanade av Aidaho....så här kommer mitt bidrag.


Nedräkning

10 favoriter:
Färg: Grön och lila
Mat: Rotsaker i ugn, kött och en god sås. MUMS!! 
Band: Räknas Jill Johnson? Ja, jag säger Jill och hennes HUSBAND.
Film: "Yrrol" så klart. Måste jag välja en annan så blir det "Heartbreak Hotel"
Bok: "Självkänsla nu!" av Mia Törnblom
Sport: Är allergisk mot det
Årstid: Vår, men alla har sin egen tjusning
Veckodag: Fredag
Glassmak: ALL GLASS!!!! Just på detta område är ajg inte svårflörtad 
Tid på dygnet: sen kväll...med tarmluddet...haha...

9 för tillfället:
Humör: stressad och en smula stirrig
Smak: kaffe
Kläder: helst naken, men annars det som ligger överst i garderobshögen 
Bakgrund: En deg är ju aldrig fel liksom
Nagellack: ja, men genomskinligt.
Tid: en bristvara
Omgivning: studenter  i alla de storlekar och åldrar
Irritationsobjekt: skolan. Annars regeringen. 
Tankar: positiva för det mesta, men har för tillfället en svacka.

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Pernilla
Husdjur: Hund
Piercing: Öron. Det är också de enda.
Förälskelse: Min lekisfröken. Susanne tror jag hon hette. 
Musik: Lotta Engberg
Bil: Oskuld på den fronten
Kyss: Min äkta make vid 6-års ålder vid namn Magnus. (Vi har inte tagit ut skilsmässa så jag antar att det betyder att vi fortfarande är gifta)

7 senaste:
Cigarett: Röker inte.
Mat: Fil och müsli
Dryck: Kaffe
Biltur: Med bögparet hem från flatparet
Kyss: Med tjejen såklart!
Spelad låt: "She's Madonna"
TV-program: "I en annan del av Köping" (det bästa TV har gjort.)

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej gudars skymning!
Brutit mot lagen: Ja, faktiskt.
Blivit arresterad: Nej, jag är för präktig.
Badat naken: Ja, absolut!!!
Varit med på TV: Ja, i "Lilla Sportspegeln" när ajg var liten då kameran svepte över barnhavet och där i fanns jag.
Kysst någon du inte känner: Ja, några gånger. Några gånger för mycket alltså.

5 nej tack:
Kläder: 80-tal. Gräsligt fult.
Mat: Inälvor (som jag inte anser vara människoföda) och kyckling
Musik: Marilyn Manson och sånt skit.
Dryck: Läsk
Personlighetsdrag: Översittare, negativ och falsk.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Tog mig igenom ångestfylld grammatikläxa (nästan) och tittade på TV.
Du kan höra just nu: Knappetikanppetiknapp från alla andra i datasalen
Du inte kan leva utan: Kärlek, vänner, sex  och glass
Du gör när du har tråkigt: jonglerar (om jag ahr mina bolla i närheten) eller ringer och tråkar ut någon av mina vänner

3 personer:
Du kan berätta allt för: Blyger och Aidaho. Sirpa också.
Du tycker om: Ovanstående 3
Du inte gillar: Pissruskan, Gratis-B och Bush. 

2 val:
Kaffe eller te: Alla två.
Vår eller höst: Vår.

1 önskan: Att hundar kunde leva i 80 år.


Kommentarer
Postat av: Blyger

Strålande!!!

Postat av: Ida

Det är Underbart, så underbart!!!

Präktig för att i nästa sekund tala om att du helst badar naken....springer du runt på stranden med handen för ögonen?

Du är fortfarande gift....hahahahahahahahahahaha! MEd tanke på våra djupa diskussioner om stretandets tvåsamhet så visste jag inte att jag hade en bigamist vid min sida.

Men det bästa är att du har som irritationsmoment regeringen. Då vet man liksom alltid att man har ett säkert kort att dra fram om man känner för att vara förbannad för stunden. Tänk dig själv att irritationsfnysa i sin ensamhet på jobbet...eller på bussen och då klämma fram..."regeringen, för bövelen!" Klockrent! Tack vännen!

2007-02-05 @ 21:26:21
URL: http://aidahopp.blogspot.com
Postat av: Tarmluddet

Jag ler =) Tänka att jag kan göra två människor (men vi får hoppas att det är fler än så)glada med denna modesta information om mig själv...Ni var inte så pjåkiga ni heller.

2007-02-05 @ 22:41:21
URL: http://www.tarmluddets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback