En specialpedagog som är upphov till Zipramil

Mycket ska man vara med om innan...innan...innan man tamejtusan har förlorat förståndet!!! Fick veta idag i ett mail att jag inte var välkommen på kursen jag var registrerad på. Jag har precis bytt och då har de andra redan hunnit gått 2 veckor, men det var, enligt kursansvarig, omöjligt för mig att hoppa på eftersom de hade hunnit så långt och jag fick se mig om efter en annan lösning och önskade mig lycka till.

Tack så jävla mycket då!!

Tilläggas ska att det hela handlar om en Specialpedagogskurs om 20p. Just det, väldigt trevligt och pedagogiskt bemött jag blev! Hon sopade totalt undan benen på mig och jag bölade som gnu. Jag trodde att Specialpedagoger, framförallt, var snälla, hjälpsamma och tillmötesgående. Tilläggas ska att denna kurs ungefär "lärande för alla". Ironiskt tycker jag eftersom det tydligen inte är för mig. Usch vilka otrevliga människor det finns och jag har upptäckt väldigt många "fel personer på fel plats". Men man ska ta lärdom av det också. Man ser ju hur man INTE ska bete sig.

Nu hoppas jag att min studievägledare (som fick ta hand om spillrorna av mig och som skickade ett ifrågasättande brev till kursansvarig) kan hjälpa mig att styra upp i röran så att jag kan få mina poäng.

Slut som en urklämd kaviartub just nu. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Blyger

Ja...vad säger man?.....SUCK!!!!

KRAM!!!

Postat av: Tarmluddet

Ja, senapsgas behövdes aldrig i det här fallet, men det var nära. Jag är nu tillbaka på ruta 1.

2007-02-07 @ 14:45:05
URL: http://www.tarmluddets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback