Melodifestivalen

Ja, vad säger man. After Dark är ju som de är. Bäst. I en klass för sig. Jag gillade verkligen att de hade fått med de mest asexuella kändisarna i detta avlånga land att medverka i en låt som denna. Hahaha....ja, Tina....tryck på knappen och Martin: satsa på kaklet du! =)

Sedan tycker jag att det är mycket ledsamt att Caroline af Ugglas blev tvungen att lämna tävlingen. Sällan har jag hört en människa säga så mycket klokt som hon gör. En flicka från överklassen fvänder den ryggen och blir en kvinna av folket, en som går sin egenväg och som startar en kör för alla som vill sjunga (oberoende av om man KAN sjunga). Sånt gillar jag. Hon är så genomnaturlig. Mia Törnblom och Caroline af Ugglas är mina förebilder. Ja, det är dagens sanning.

Caroline! JAG ska köpa din skiva. JAG tror på DIG!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Håller med om Caroline af Ugglas... även om jag inte gillade låten (fast den kanske "växer" ju mer man lyssnar på den) så gillar jag henne. Klok människa. Och häftig.

Postat av: Blyger

Ja, Tarmluddet, du vet ju vad jag tycker......... Om hon bara lät bli att böja ihop sig så ofta, sträcka fram armarna, åma sig och blunda.........

2007-02-25 @ 11:26:49
URL: http://blygers.blogg.se
Postat av: Ida

har jag genomskådat dig när jag gissar att det är åmandet du gillar...du känner hur hon sträcker sig efter dig....;) Min guldråtta. Ska du göra melodifestivalen politisk...ja då lyckas du bra.

2007-02-25 @ 18:18:19
URL: http://aidahopp.blogspot.com
Postat av: Ida

Och vad menar du med de mest asexuella i vårt land? Ernst, då, ERNSTTTT?????

2007-02-25 @ 18:19:08
URL: http://aidahopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback