Gamle man gör så gott han kan, han dansar fan så illa...

Min ischias vill inte ge med sig...jag känner mig som en 87-årig kvinna som väntar på höftledsoperation i ena benet och har stelopererat det andra samt lider av svår reumatism….det går utför.

 

Förutom min vältring i total självömkan så är det väl OK. Men min dator tror jag har samma syndrom som mig för den började skrika idag. Det är sant. Den skrek verkligen. Eller så är den släkt med brandvarnaren för de har samma röst. Måste nog omformatera hårddisken och köra in allt på nytt, men det är ganska svårt om man inte har programmen och operativsystemet på skiva själv. Nästintill en omöjlighet då skulle jag vilja säga. Om man inte kan trolla vill säga. Jag kan jonglera, tror du det räcker?


Kommentarer
Postat av: Simon

Prova att tryka på knappen där det står on/off. det gör jag när det blir fel på datorn . jag kan okså jånglera men jag har bara en boll. som man spelar pingis med
jag är 9 år.

2007-01-26 @ 23:09:14
Postat av: Tarmluddet

Vad fint Simon att du delar med dig av dina kunskaper. Trots din ringa ålder verkar du ju kunna ett och annat. Fortsätt med det och kom ihåg att äta din spenat var dag, ge fröken ett äpple och byta strumpor lite då och då så ska du se att allt blir bra för dig i framtiden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback