Dunka mig...

Anafor, oxymoron, blasfemisk....tja, det är bara ett urval av sånt jag har lärt mig i helgen. För övrigt har vi ju vackert väder och Dunka mig (gul och blå) är en himla hejjig låt!

Förresten, är det någon som som har/vet om ett sommarboende i närheten av Östersund att hyra ut över sommaren? Tips emottages varmt.

Nu ska jag gå o knoppa så att morgondagen orkas med annars är det ju risk att Gunilla kommer och hälsar på och det vill vi INTE. Hon är...osympatisk på någe vis....fast jag flyttar runt så verkar hon hitta mig ändå...märkligt. O alltid dyker hon upp när jag är på dåligt humör. Det händer alltid något otrevligt/jobbigt/ilsket när hon är i närheten.
Vadå? Tycker du att det verkar sinnessjukt.? Ja, kanske det. Men i så fall är Alfons sinnessjuk också. 


Kommentarer
Postat av: aida

Vi har bänkar i lagret. Skjuter man ihop dem får man plats att ligga där. Inte för att du är välkommen, men vad sjutton älgar, vad sysslar du med?
Och sen vet jag inte om jag vill ha dig i lagret sjungandes? Nog för jag anat att därnere i dalarna flödar medel av olika påverkanskala, men inte trodde jag attt du skulle sätta i dig allt på samma gång. Eller är det pollen som har angripit dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback