Ehh....va?.....eh...va?

Dessa 4 sms har jag fått ikväll. Undrar om det är en gammal hjärnskakning som är orsaken eller om det skvalpar där inne av för stort intag av bubbeldricka. Ja, jag vet inte, kanske någon kan hjälpa mig att tyda dem?


Tadz jag åkra dig!     (min kommentar: ska jag ångra mig?)

****************************
Du förvar                        (min kommentar: ska jag ställa mig till försvarsmaktens förfogande eller försvann jag?)

****************************
Blai lär arab. Du förstår.   (min kommentar: lär Tony Blair en arab och ska jag förstå det logiska i det?)

****************************

Krälap                           (min kommentar:har du hittar en krälapa eller krälar du på väg hem?)





Slutpläderingen av denna kväll är: Jag har fått höra hur jag kan sms:a och ringa tokigt när jag är lite på snusen ,men detta tar priset...haha...fattar ingenting! Du har en del att förklara imorgon, gumman....


Kommentarer
Postat av: Ankan

Någon kommer att vara bakis imorgon...

Postat av: Blyger

Alltså... ja, Tarmluddet, där ligger även DU i lä..:!!!!!

2007-03-17 @ 10:07:45
URL: http://blygers.blogg.se
Postat av: Blyger

1. "vad jag älskar dig"
2."du förstår"
3."jag är bara"
4."kräkas"


Ungefär så tror jag att det ska vara...

2007-03-17 @ 10:12:33
URL: http://blygers.blogg.se
Postat av: Tarmluddet

Haha, tack Blyger för tolkningen. Du är ju lite av en mästare på sånt här om jag har förstått det hela rätt. Vanan inom liksom.

Ankan: Ja, jag har pratat med verbörande idag och hon mår som hon förtjänar...haha...

2007-03-17 @ 20:45:50
URL: http://www.tarmluddets.blogg.se
Postat av: Aida

Tack så mycket kära vänner för att ni håller mig på backen..;) Jag sitter här och gapar över blygers briljanta inlägg. Så säkert, så träffsäkert och inget nytt under solen. Vad jag minns är det från ordspråksboken. Har ändå svårt att tro att de var tvugna att plocka isär sms skrivna i dimma och med T9funktionen. Vilket borde vara förbjudet i vissa tillstånd. Fast det förstås på den tiden hade de ju pergamentrullar att klura över? Eller Papyrus? Så de hade väl också vanan inne. Det känns tryggt att Blyger är inne i rätt branch vid så ung ålder. Sen ska jag nog ha ett snack med fröken tarmludd som hänger ut mitt smutsiga byk under dagen efter...

Facit....
1. Se blygers inlägg. En klassiker.
2. Se blygers inlägg. Insåg att det kanske var lite svårtytt men litade till tarmluddets intelligens.
3. Jag är bra. Tarmluddet har ju tjatat om min affirmation. Fann den där på nattkröken. Försvann igår.
4. Aldrig aldrig kräkas. Svar på tarmluddets fråga om hemtransport, Krälar. Okänt ord för T9, vilket inte kräkap är.

2007-03-18 @ 11:47:51
URL: http://aidahopp.blogspot.com
Postat av: Aida

Trean är i och för sig kanske nåt annat.
Kan tänkas att det ska stå:
Jag mår bra.

Vilket är en lögn i sig.

2007-03-18 @ 11:50:23
URL: http://aidahopp.blogspot.com
Postat av: Blyger

Men, Alida, om du inte outat dig själv nu så hade ju ingen vetat att det var dig det handlade om...! :-)

2007-03-18 @ 23:53:17
URL: http://blygers.blogg.se
Postat av: Blyger

Vaddå "Alida", det ska ju stå "Aida" ! :-)

2007-03-18 @ 23:54:20
Postat av: Tarmluddet

hihi, mina vänner...ni är solarna på min himmel!!

Aida: Jag får gärna såna sms om och om igen...förutsatt att det inte medför en häslofara för dig =) Hjärnskakning och alkodimma liksom...

Blyger: Du är hjärnan av oss. Istället för syster Uuut och Dr.A så bör det vara Sherlock Holmes.

2007-03-19 @ 23:31:02
URL: http://www.tarmluddets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback