Nu är det jul igen du...

image4


Kära Bloggen!
Jag är en tjej på 25 höstar som har ett problem. Eller problem förresten, det är nog mer ett konstaterande av att man är olika. Det är tydligt det.
Ja, jag vet inte...men nog är det spännande att bo där jag bor alltid. Är det inte gamla damer med broddar på torr och VÄLDIGT snöfri asfalt så är det människor som av någon anledning går med kartonger över huvudet (från axlarna och upp). Men denna dag är det grannar som tydligen har adventsgran uppe (och tänd dessutom) i slutet av mars månad.

Kan ju inte säga annat än att varje promenad i området är ett äventyr. Detta är helt äkta och riktigt. Det ÄR granen på bilden som har varit med i brevet.


Kommentarer
Postat av: Aida

Gud så snyggt. Men jag menar inte granen. Inte, inte granen. Sånt tänker jag se till att det bekämpas.

Postat av: Elisabeth

"Nu är det jul igen å nu är det jul igen å julen VARAR FRAM TILL PÅSKA..."

2007-03-21 @ 22:10:58
URL: http://funderingarochtankar.blogspot.com/
Postat av: Elisabeth

Äsch då. Skickade iväg kommentaren lite snabbt.
Dina grannar tycks ha missat raden med "men det var inte sant, nej det var inte sant, för där emellan kommer fasta" ;)

2007-03-21 @ 22:12:35
URL: http://funderingarochtankar.blogspot.com/
Postat av: Blyger

Ja, dina grannar verkar gilla julen och dess pynt, men de har nog missat julsången som talar om var gränsen går...

2007-03-21 @ 22:59:39
URL: http://blygers.blogg.se
Postat av: Tarmluddet

Elisabeth, Blyger: Ja, eller hur. Jag hade ju själv kunskapsluckor i detta ämne tills för ett tag sedan då...hrm...någon upplyste mig om saker och ting. Går inte in närmre på det (det skadar min image *haha*).

Aida: Snyggt ja! Eller hur? Jo, vad gör man inte för det att det ska se vackert ut.... =)

2007-03-22 @ 01:10:55
URL: http://www.tarmluddets.blogg.se
Postat av: Blyger

Haha! Förstår inte aaaalls vad du insinuerar.... ;-)

2007-03-23 @ 00:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback