Utmaning

Jag har blivit utmanad av Elisabeth och ska nu gräva fram något ur min underliga garderob att hänga ut till allmän beskådan. Men jag bjuder på det, tar inget extra för sånt. Man är ju generös ;0)
Varje spelare börjar med att skriva
sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg
och samtidigt ange reglerna för spelet.
Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.
 
  1. Jag kan inte äta med gaffel i vänster hand och kniv i höger utan jag äter tvärtom. Det är störtomöjligt att göra ?som man ska göra?. Kanske man kan säga att jag är vänsterhänt i det fallet?
  2. Jag är döv på ett öra. Underligt eller inte, men det är en sak som folk inte kan se eller tror heller för den delen.
  3. Jag har en näsflöjt. Ja, den finns?på RIKTIGT! Inte bara i reklamen. Nu återstår bara att lära sig att spela också.
  4. Jag kan inte hålla någonting i munnen mellan tänderna, för då kjöjs jag?(för de som är är uppväxta utanför Jämtland så betyder det typ att ?torr-kräkas?) Definitivt inte tyg. Usch.
  5. En gång i tiden byggde jag min egen cykel. Det är sant, jag lovar!
 
  1. Sju små bruna prickar bildar stjärnbilden ?Karlavagnen? på mitt bröst.

Nu skickar jag utmaningen vidare till Blyger och Aidaho.... 

Kommentarer
Postat av: Blyger

all done now.

2007-03-08 @ 17:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback