Känslostormar

Imorgon drar jag iväg uppöver. Ska bli roligt men jobbigt...ur flera aspekter. För det första har jag en uppsats att skriva som jag inte så stor lust att göra o sen har jag ett möte med exet (Sirpa) som jag heller inte ser fram emot...usch. Känner mig lite smått deprimerad. Det som är bra just nu är att det finns en person som kommit in i mitt liv och som gör mig så glad men samtidigt så förvirrad. Känner mig inte så jättestabil i mitt sinne nu måste jag säga och det är frustrerande för jag vill ha stenkoll. Min kontroll är i gungning och det skrämmer skiten ur mig. Så nu är jag inte så glad och så FÅR man känna ibland, bara det går över också. Så nu tar jag en kollektiv urkräkning här....fanssatansjävlahelvetsskit!

Förhoppningsvis återvänder jag till Falun med ett lättare sinne och ett gladare hjärta, för så här går det inte o ha det. Och nej, jag ska inte ha mens. Det enda som är "felet" på mig är att jag är människa.


Kommentarer
Postat av: Blyger

Du är människa och det är precis som det ska. *kram*

2007-10-01 @ 11:39:50
Postat av: aida

Det är bara att komma hit. JAG ska ta hand om dig. JAg, JAG, JAG. Och med tanke på alla mina urkräkningar telefonledes, så har du lite att ta igen. Jag ska ta med mig sopskyffeln och lite klister. I will fix you. Jag ska proppa dig med kanelbullar och mjölk, sparka dig kärvänligt i ändan och ge dig en och annan kram. Vi har saker att ta itu med. Vi ska nog fixa det här! Och jag är mycket tacksam över att du är människa.

Postat av: aida

Hahahahaha. JAg ha det.
Jag dig fylla med mkt sprit - tequila - sno din mobil och se till att taxichauffören bara kan läsa adresslappen runt din hals eller skriven i pannan. Och inte den adress som kommer över dina läppar. Vilket kommer sluta med att vi antagligen grinar efter 40 minuter, blir utslängda efter en timme och sover skönt i våra sängar efter 2 timmar. Alltså effektiv och smart terapi, plus att du kommer må så dåligt dan därpå att du inte bekymrar dig över nåt annat. Perfekt dag att fixa allt det där tråkiga på. Plus att vi antagligen kommer kunna skriva klart våra papper under denna sejour. Folk brukar säga att man inte ska sättasitt hopp till alkoholen, men man kan ju bara se hur det har gått under de nyktra stunderna...

2007-10-01 @ 15:39:16
URL: http://aidahopp.blogspot.com
Postat av: Tarmluddet

Aida: Instämmer totalt. Fram med vinpavan och uppsatserna, här ska jobbas!! (både på input och output)

2007-10-01 @ 22:36:30
URL: http://www.tarmluddets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback