Kontaktannons: Sund kvinna sökes

Fy fan.Jag ska nog lägga ner det där med "kärlekskänslor o annat skit" (för att citera en god vän). Varför är det så att jag hela tiden fastnar för människor som inte har hittat rätt i sina känslor/identiteter/livsvisioner? Varför, varför, varför??? Det slutar ju bara med att jag har en massa frågetecken och sårade känslor. För att inte tala om hur förbannad jag blir. Skulle ju kunna bli nunna...näe, kanske inte med tanke på min libido. Skulle kunna bli assexuell....näe, inte heller det går med min libido. Skulle kunna bli eremit...näe, inte heller det är komparativt med min libido OCH min längtan efter mina vänner + övrig social gemenskap och interaktion. Jag får helt enkelt lära min av mina erfarenheter och gå vidare. Så nu ska jag gå vidare:

Sökes: En trygg, social, ödmjuk, omtänksam och jordnära kvinna med livsvisioner och en stor portion humor. Sund till kropp och själ, organisatorisk, ordnad ekonomi, stabila relationer med familj och vänner. Du ska tycka att vistas i skog o mark, djur, barn och god mat+ vin. Ser gärna en lite kreativ ådra men det är inget krav. Händig är ett plus men inte heller det något krav. En romantiker och du har halva inne. Körkort kan vara trevligt. Ett mentalt och intellektuellt utbyte är grundläggande.

Finnes: En toppentjej som passar väldigt bra in med en person som uppfyller ovanstående kriterier (åtminstone några av dem vore bra).

Vad tror ni? Är det så att detta är vägen att gå? Eller är det så att det är den ENDA vägen att gå? Jag vet inte jag...men det kanske är värt ett försök...

Skulle kunna korta ner det till: Sund och stabil kvinna sökes. Punkt.

Väl mött!

Kommentarer
Postat av: aida

Och var ska du sätta in denna annons????? Va, inte ens jag *ehum* kan svara på denna annons. Inte ens den förkortade versionen. Luddet, Den här personen låter för tråkig..Nåväl att. Lycka till!! Du är värd ett lycka till eller tre...Efter ett gott försök, i din ringa ålder känns eremitlivet lite hårt. Särskilt med tanke på att flyttar du stugan någon meter till höger så har du träffat rätt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback