Mopedutflykt

image27

Igår gjorde jag och min fina Långben en utflykt med hjälp av våra mopeder. Solen sken och fåglarna kvittrade...eller kvittrade o kvittrade..det var nog mest skrän för måsarna (se mitt på bilden) var som tokiga. Men det var hur härligt och underbart som helst. Och roligt!!! Vi åkte runt en sjö och stannade på den här badplatsen och fikade. Makrillmackor, kakor, banan och vatten. Mums! Långben pekade även ut huset där filmen "Den nya människan" spelades in, och för er som inte har sett den rekomenderar jag er att göra det! Maria Lundkvist är en av huvurollsinnehavarna.

Nåval, åter till utflykten. Kan inte nog säga hur mysigt det var. Älskade Långben, du gör mig så lycklig och glad ända in i hjärteroten! Jag är så glad att jag funnit dig och jag släpper dig inte. Nu längtar jag bara tills du har dansat klart i kväll och kommer och kryper ner i min säng så jag får pussa lite på dig!!

Kommentarer
Postat av: Blyger

Vilken VACKER bild!!!!!!!!!!!!!

2008-04-23 @ 21:58:47
Postat av: Tarmluddet

Tack! =)

Postat av: blyger

Å här vare stiltje... ;-)

2008-05-13 @ 18:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback