Ravgni, ravgni hela dan'...(melodi: bullfest, bullfest hela dan')

Fanshelvetesjävlaskit/&/%&¤"¤%&¤#¤&****tteri!!! Jag är så arg!!!! Jag är ledsen o besviken på mina hyresvärdar (och deras hantverkare) som har skitat ner mitt hem då jag inte varit hemma. Hantverkaren har tydligen varit inne hos mig för att lufta elementen efter ett avbrott i värmesystemet. Ja, det var inte bara det han gjorde. Han lämnade även ler - och skitvattenavtryck efter sig. På väggar, på golv, på badrumsspegeln (!), i toalettstolen och på ytterdörren. JAG BLIR TOKIG!!!! Efter en lång dag på fadderskolan så fick jag alltså kavla upp ärmarna och ta itu med ännu mera jobb....sanering av mitt hem. Har skurat och torkat överallt, tvättat mattor och handdukar som var nersmutsade av den där grisen till hantverkare. JAG. ÄR. LESS. (och ledsen o arg så tårarna kommer) Så nu har jag nyss varit in o läst lusen av dem. Det var skönt, för att inte säga befriande. Det ska bli sååååå skönt att flytta. Där kan ingen stänga av vatten, värme eller klampa in i mitt hem utan att meddela sig först och med min tillåtelse. Jag längtar. Igår fanns ingen värme här hemma, det var 8 grader varmt (!) inomhus och både jag och hunden frös så vi skakade. i förrgår var vi utan vatten (med mens ska tilläggas). Snart...no more...

Men som sagt....ravgni, ravgni hela dan'....USCH!


Kommentarer
Postat av: Blyger

Bevare mig väl!

2008-04-08 @ 23:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback