Eländes elände...

Ja, ursäkta frånvaron på denna blogg. Verkar som om jag inte riktigt har haft tid att uppdatera den. Korrekt. O nu har undertecknad gått o fått krimen men det gör ju inget när man har en sådan underbar tjej som jag har. Hon kom til mig igår då jag hade feber med lakrits och en massa pussar o kramar, gick ut med Blomberg åt mig och stoppade om mig så ordentligt i sängen sedan. Har även fått en klåda över hela kroppen som inte är av denna värld ochsom också var orsaken till att jag inte kunde sova just något i natt och det kunde då inte Långben heller så klart. Har lite dåligt samvete över det...hon skulle ju faktiskt upp tidigt o jobba idag, stackaren...Hon är underbar, min Långben. Kliade jag mig i natt så var hon där och höll i mina händer så att jag inte skulle göra illa mig, hon strök mig lugnande på ryggen, gav mig näsdroppar, masserade runt min näsa så att det skulle kännas bättre att andas och när jag hade myrkryp i benen satte hon sig upp, sömndrucken, och masserade mina ben. Och ovanpå allt detta ga hon mig pussar, kramar och värme....hon är en ängel sänd hit till jorden och jag har fått henne i mitt liv. Jag är tacksam och jag är lycklig. Mycket lycklig.

Tack snuttan för allt du är och allt du gör....det finns inte många guldklimpar som du och jag är glad att just jag har hittat en!

Kommentarer
Postat av: aida

jag tror någon i vår närhet har läst din blogg och skuffat sig själv ur skottkärran. Kontaktannons verkar vara grejen, det ser man ju på din blogg. ;)

Postat av: Tarmluddet

ja, VISSA kan ju kanske följa B:s och mitt exempel...?

2008-03-05 @ 09:22:07
URL: http://www.tarmluddets.blogg.se
Postat av: aida

Jag tillhör överskottet. Jag kommer till våren grävas ner vid knuten av ringvägen.

2008-03-05 @ 12:13:33
URL: http://aidahopp.blogspot.com
Postat av: Tarmluddet

nähä du, blir inge av med det! Men om vissa inte var så motsträviga till att komma till Falun längre än 2 timmar så skulle träffar med trevliga pojkar kunna anordnas. =) Hav förtröstan, det kommer att ordna sig. Men jag är ledsen att säga att han inte kommer att komma ridandes på sin vita häst och knacka på hemma hos dig. Man måste utt själv. Kraum!

2008-03-05 @ 13:43:55
URL: http://www.tarmluddets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback