Jag blir tooookig!!

Jag säger bara EN sak: TENTA! Vilket gniiiiii! Jag börjar tro att lärare är hemliga anhängare av den fascism som jag läser om...ja, det verkar inte bättre. "Arbete (läs:studier) ger frihet", eller hur var det? O vet ni vad som är ÄNNU värre?? Jo, jag håller just på att utbilda mig till en sån. Ja, vad är det dom säger....man blir en sån där man lovar sig själv att man aldrig ska bli. Så...om några år står man där....iförd en osexigt skuren och mycket beige dräkt, håret i en knut, glasögonen på näsan, rynkade ögonbryn och väser: Hööööööörde du!!! *hmpf*

Kommentarer
Postat av: Blyger

Ojojoj...

2008-01-17 @ 22:04:15
Postat av: aida

Klä dig hur osexigt som helst, prova du, men luddet kommer alltid skina igenom och göra dig till lärarförbundets femme fatale. Ser dig framför mig på de däringa konferenserna svingande din klubba och de hypnotiserade damerna följer din minsta vink. Jag anar en uppgradering av ert förbund inom det närmsta.Du lär nog bara bli förbjuden att väsa för att förhindra extassvimningar.

Postat av: Tarmluddet

Haha, ja du Aida, man kan ju bara hoppas....kanske man blir en Tina Rosenberg á la femme lärarinna då...haha...du är go du som tror detta om mig :) Puss på dig!

O Blyger...jag instämmer. O det roliga eller vad man nu säger är att jag fick skriva om just fascismen. ödets ironi?

2008-01-18 @ 15:45:58
Postat av: aida

Enligt din telefon får jag bara prata med dig onsdagar jämna veckor, jag anar att blyger har tagit måndagarna. Jag tycker inte om din telefonsvarare. Jag tycker om dig därför lyssnar jag på den. Jag ville ha hjälp att komma över det faktum att den enda letsdancedeltagare värd namnet är bög. Det är inte lätt att ha ett förhållande med en tv men det gör det än svårare när de är homosexuella. Vad är status för din telefonsvarare? Behöver veta innan vi tar den här relationen längre. JAg har tråkigt, märks det?

2008-01-20 @ 16:32:56
URL: http://aidahopp.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback