Jag har inte dött...

...men skulle mycket väl ha kunna gjort det idag. Det är SNORHALT ute! Vilket ravgni' !!!! Ja, jag vet, jag borde gå o införskaffa sådana däringa järngrejer att ha under sulorna, men det har ju liksom inte blivit av. O tänker jag så här så kanske jag inte hinner ta mig för att köpa sådana innan det är för sent...måste, måste, måste...jag som är ute o traskar så mycket borde ha bättre förstånd än så här. Men där skolinformationen går in där går det sunda förnuftet ut verkar det som. Eller så kanske jag skulle ta Långbens tips om att ha på mig cykelhjälm åtminstone. Hmm....tja, varför inte? Det finns tillräckligt med knäppgökar i detta område för att jag inte skulle sticka ut ur mängden nämnvärt med en Kalimero-look. Tåls att tänkas på. Trender de följer man inte, de skapar man. Så det så.

Kära vänner av denna blogg, Luddet har återvänt. Ja, det är sant. Men jag kan inte lova något stort. Det blir kanske inte bloggning varje dag men jag ska göra mitt bästa. Vad händer här då? Ja, det är som vanligt...skola alltså. Ja...o sen hinner man ju med att fria lite också och det gör ju skolan lättare att stå ut med ;) På fredag är det tentadags igen och den berömda tentaångesten lyser med sin frånvaro. Vad har hänt? Finns verkligen det berömda undantaget för denna regel? Eller så är det kärleken som har slagit ner sina rosa murar kring mitt hjärta så att tentaångesten inte kan infinna sig? Ja, jag vet inte...men skönt är det. Fast...jag kanske inte ska ropa hej ännu. Det är faktiskt bara måndag ännu. O förresten, jag kommer hädanefter att referera till tentaångest som T.Å. Det är ju faktiskt så att det är ett nyckelbegrepp i en students liv och då förtjänar även den en förkortning precis som allt annat som har med skolan att göra. Förkorta mig hit och förkorta mig dit...

Imorgon blir det att gå igenom världshistorien från 1750-2008. Piece of a kaka. Not. Men det är roligt att jobba med Värmland i alla fall. Det är som att ha en sketch från "Mia och Klara" framför sig och som hela tiden går på repeat. Gulletussan och min Mattias...haha...de är dretsköj!


Nähä, om man skulle förpassa sin vackra lekamen in i en dusch och sedan gå o nanna och hoppas att man inte vaknar med sår på näsan imorgon. Kan ju faktiskt vara så att det är tummen som fördriver T.Å..Vad vet jag...?


Kommentarer
Postat av: aida

Men va hundan? Ser jag i syne? Eller har Långben förbarmat sig över oss utomstående icke daliter och övertagit ditt alter ego? Isf, tack Långben! Ditt inlägg kom som en tecken i öster när den mentala bristen blev påmind. JAg frågade mig själv om du verkligen levde. Vilket du antagligen gör UTANFÖR detta. Lovar du saker? DEt är bra bara du kommer ihåg det också..:)

Postat av: Tarmluddet

jojjomän, gumman lever!! men nu är det tentadags. närmare bestämt på fredag så jag lovar ingenting..

2008-01-15 @ 20:23:39
URL: http://www.tarmluddets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback