Min goa vän Aidaho



Till Aidaho!

Sitter på kondis och pluggar med go-vännen min. Vi jobbar så bra ihop, du och jag. Så jag tänkte att jag skulle tillägna dig detta blogginlägg. Du förtjänar lite uppmärksamhet, och om det inte vore för att du vill förbli lite anonym skulle jag sätta in ett kort på dig så hela världen får se denna guldklimp! 
Du har piskan, du har humöret...du har skrattet, du har glittret...du har omtanken, du har tålamodet....Aidaho, världen skulle te sig mycket gråare och tristare ut utan dig...

Tack för att du finns i mitt liv. Tack för hjälpen du ger mig i uppsatsskrivandet.

Tack.

Kommentarer
Postat av: Aida

Oj vad jag rodnar, tack kära du! JAg tycker att du lovebombar lite väl hämningslöst nu. snart kommer långben stompandes..:) Men det vore trevligt tycker jag...Men jag skulle nog säga att det är kombinationen av oss två som funkar! Tack detsamma sötgumma. Hoppas vi får till det imorgon...:)



Innehar tålamodet? Tillåt mig gapskratta.

Postat av: blyger

Fint med en egen pisksnärt! Hon är nog tacksam att det är DIG hon ska styra upp och inte.... vissa andra... ;-)



Förresten, jag skrev ett svar t dig på min blogg... kanske skulle ha skrivit här istället, för det var lite frågor och grejer...

2008-05-25 @ 12:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback