Men nu glömde ju jag...

Jag trodde jag visste vad jag skulle blogga om när jag loggade in här, men nu vet jag inte. Om det är någon som har ett förslag så det välkommet.

Jag skulle ju iofs kunna berätta om min otroligt upphetsande och spännande läsning om Ghana, men jag tror jag skulle tappa erat intresse då. Mitt eget har jag redan förlorat.

Jag skulle kunna berätta att jag har mensvärk, men det är
andra som har det värre så skriver ingenting om det.

Jag skulle kunna säga att jag är tom i skallen helt enkelt.

Jag vet jag är tråkig o jävligt trist idag. Ändå fortsätter fingrarna över tangentbordet. Jag ordbajsar. Det är jag bra på. Lite av en expert faktiskt. Häpp, nu luncha och sedan försöka leta reda på det där intresset någonstans...


Kommentarer
Postat av: aida

mensvärk är ingen tävlan, går inte att jämföra.



Och kom inte och säg att du är trist och tråkig, basta!! Du är världens roligaste tarmludd, bäst!!



Och hör sen!!!!!!!



som du kanske märker har min värk kommit till fas två, alla som har haft några synpunkter idag har fått det klart för sig. Så säg inte emot!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback