Ekologiskt så det förslår

Kanske dags att skriva någonting. Men jag verkar inte ha något av vikt och värde i mina tankar just nu...kan bero på en viss uppsats. Men om jag skulle spinna vidare på min vän Aidahos intressanta iakttagelse om bibliotekens nya eko-tänk, så kan jag upplysa er om att det nu finns ett startpaket tygbindor till försäljning på Blocket (min bättre hälft knarkar Blocket under vissa perioder och därför kom jag nu på att jag själv skulle gå in där och kolla runt lite). Någon som är intresserad? Det är ju onekligen ett visst eko-tänk bakom denna annons. Jag hoppas bara att denna vara inte är begagnad...

Kommentarer
Postat av: aida

ingen menskopp med tillhörande kastrull? Tänkte på det - det optimala ekotänket borde vara en kombination av kastruller så man inte behöver använda spisen så länge...färgad pasta har ju varit en grej länge.

Postat av: Luddet

Yuck!! O fy vad äckligt! Det är nog inte så hälsosamt för sig att sitta på hotellrum och fundera. Jag började ana oråd i ditt förra blogginlägg och nu har mina farhågor besannats...hjälp!!!

2009-01-16 @ 10:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback