Lördag

Idag har dagen mest bestått av plugg. Tog en ofrivillig sovmorgon eftersom jag tryckte av snoozningen och somnade om. Antagligen behövde jag det, för nu är jag slut.  Är riktigt less på min uppsats nu. Vill bara att det ska vara över. Mor ringde idag också, och vi planerade hennes 60-års fest. Det var roligt. =) Varje gång vi pratar kommer vi på något nytt. Hon påminner mig varje gång att jag ska köpa biljett hem och varje gång svarar jag att jag måste vänta tills jag får pengar. "Same procedure as last year, James"...hihi....lite roligt är det när jag tänker efter. Samma sak varje gång...

Pelius har trååååkigt. Men idag lekte vi o han skällde inte en enda gång, bra gjort gubben!! Både han och jag tycker att två veckor är alldeles för lång tid att vara ensamma hemma. Vi saknar våran snorpa att leka o gosa med. Livet är inte detsamma utan henne. Vi längtar efter dig!!! Men samtidigt önskar ju givetvis att  du har roligt där borta och att dina dagar är fyllda av intryck och upplevelser. Skulle ha varit intressant att se dinosaurierna :)

Imorgon skulle det nog bli fint väder och jag SKA sitta ute en stund. Bara njuta och slappna av. En liten stund. Det är jag värd, tycker jag. Kanske det går lättare att skriva då. Sedan blir det tvättstuga och uppröjning inför mäklaren som kommer på måndag. Spännande..snart är hela karusellen igång!!! Du och jag, hjärtat...du och jag...

Såg en film om kärlek och planering av förlovning, bröllop och sånt och jag blev så sugen...så inspirerad och så himla glad över att jag har hittat kärleken i mitt liv. Dig vill jag dela mitt liv med, Långben...du är det finaste som hänt mig.

Min ängel
Mitt hjärta

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback