Måndag

Idag gjordes veckans inköp av alvedon. Ja, jag knarkar detta läkemedel just nu för min onda rygg/ben. Hoppas slippa det snart. Annars har dagen kantats av uppsatsskrivning, längtan efter hjärtat och regnpromenader med hunden. Hoppas vädret är bättre i Canada.

Eftersom det är sent nu och jag måste försöka knoppa (ska upp i tid till tandhygienisten imorgon) så avslutar jag med några bilder. Jag ska bara säga det också; Jag städade idag, Långben, och det är VISST dammråttor här fast du inte är hemma. Så det är inte bara från dig det kommer. Tänkte bara du skulle veta det hjärtat =) Tänkte på dig när jag tog dessa bilder och fick en röd geléklump till hjärta i mig som bara smalt och rann iväg av kärlek till dig....Vassego!



Här är bildbeviset på att det existerar damm utan en gosnorpa hemma =)






OJ!! Det finns tydligen JÄTTESTORA (damm)råttor!!





Dammråttan o Pelius undrar vem som ska hinna ta bananen först... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback