Tisdag

Idag har det blivit läsning av uppsatsen som jag ska opponera på imorgon. Åkte o köpte mera Ipren till min rygg och sedan var jag o fixade med jympakortet hos Friskis&Svettis så att det 

Ja, så mycket blev det kvar av mitt superlånga inlägg efter det att internet lade av mitt i alltihopa. Jag är sur. Det får bli en kortversion istället.

* Skaffat gymkort istället för jympakort
* Beställt tågbiljetter till Östersund
* Insett att blåsigheten i Falun dessa dagar påminner om Östersund
* Träffat mäklaren på ICA och blivit presenterad för hans fru. Där pratades det om mitt framtida yrke, jobbmöjligheter och ämnesval. Tror jag har en fanclub.
* Ska lämna igen en osedd film ikväll som Lilla A lånat ut.
* Längtar efter Långben
* Robinson-final på lördag. Vem vinner; Anna, Jarmo, Nina eller Ellenor?
* Älskling kommer hem på lördag, jag tror jag dör av lycka
* Det finns tydligen trådlöst interner på en camping i Canada. Jösses, vad hi-tech!
* Pussar till Långben som befinner sig långt borta
* Pulverdiet+ GI+ träning= komma i kläder?


Ja, så fick det bli. Nu Peliustid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback