Tisdag

Idag var Luddet hos tandhygienist Annika. Mina gaddar var finfina och jag sa tack o hej till Annika och 700 spänn. Helt otroligt vad dyrt det är...men jag är glad att veta att mina tänder är fina och hela. Efter det besöket ilade jag upp till högskolan och skrev ut en massa enkäter för att sedan åka på Maxi o köpa toapapper. Hem, lunch och sedan snack med mäklare. Ringde om husbil och fixade det också. Ut med hunden mellan regnskurarna och lite skola. Det har min dag bestått av. Det har helt enkelt gått för runt, men jag känner att jag har fått mycket gjort idag =) Oooups! inser nu att jag jar glömt mitt usb på högskolan!!!! INTE BRA!!! Måste fixas imorgon, och jag hoppas att ingen har tagit det....

Pratade med pappa idag och snart väntas det smått i hagen...4 kor som ska ha kalvar och det brukar bli två åt gången...de är ju sååå söta! Här kommer en liten bild på fjolårets kalv =)



Snuttan...jag tänker på dig hela tiden och längtar tills du kommer hem. Hoppas du har haft en fin dag med roliga upplevelser. Ser framemot att läsa ditt mail imorgon bitti (om du hinner skriva något vill säga) . Du är älskad och saknad av oss två här hemma....


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback