Underbara hemmafruar

”Jag tycker folk ska klä upp sig när man går bort, lägg lite effort och ha lite stil! Kommer du i sweatpants eller joggingbyxor, ja, men då kanske din man lämnar dig”
Maria anstränger sig

Tur att jag inte har någon man som kan lämna mig då

Jag klär upp mig till allt, till gymmet, till affären, för andra folk tittar ju. Dom vill ju inte se någon ful människa som går omkring”
Maria om sin Hollywood-stil

Nej, det vore ju för hemskt. Om människor skulle råka vara naturliga alltså.


”Om din man vill att du suger av honom varje morgon när han vaknar ja då får du ställa upp med det som fru.”
Anna Anka säger inte nej till Herr Anka

Kanske man ska ändra sitt "yrke" från att vara hemmafru till slav.

”Jag lärde mig faktiskt att göra kaffe för ett år sen, så jag har blivit expert”
Maria visar att man kan lära sig saker även när man fyllt 42 år.

Ojdå, undrar vad jag är då som har kunnat göra kaffe i...få se nu...ungefär 15-16 år.

”Okey, now I´m really freaking out. We have no white plate whatsoever!”
Stora problem i Casa Maria

Oh no! Lika bra att ställa in alltihopa då. Katastrof!!!

”Alla mina kompisar är väldigt hälsoinriktade, tänker mycket på utseende och att se ung ut och må väl. Det är en som kanske inte ser…”
Maria kan inte riktigt dölja vad hon tycker om en av väninnornas stil

Ja, för det är ju utseendet och hälsan som avgör om en människa duger liksom.

”Dom spelar för miljontals dollar men det skulle man aldrig kunna tro när man tittar på dom. Ser ut som jävla bonnlurkar”.
Anna är inte förtjust i makens fans

Att ha snygga fans är skitviktigt, det vet väl alla.

”Jag ska aldrig mer säga ett illa ord om nån som lämnar mitt hus. Ingen. Aldrig.”
Maria lovar bättring efter att ha snackat skit om en väninna.

Nej, för då kanske de inte vill komma tillbaka.


”Jag är brosknarkoman. Hajarna är det enda djur som inte får cancer, och det är för att hela deras system består av brosk. Så om jag äter brosk så kanske inte jag får det.”
Annas hälsoknep

Sedär, en kandidat till nobelpriset har vi här!

”En gång kräkte hon två Victoria Secret-trosor på rad.”
Marias hund äter lite annorlunda

Och en gång bajsade min hund en tampong. Vi kanske kan bli vänner, Maria?


”Anna ska må bra, för om inte jag mår bra så är det ingen annan i min omgivning som kommer att må bra”.
Det är viktigt att Anna får sin egentid, annars…

Klockrent! Absolut!

”Jag har hört att man inte ska ha på sig en massa juveler för det skimrar i vattnet som gör att hajen blir intresserad av att ta en tugga. Så inga juveler idag!”
Maria skyddar sig mot rovdjur

Vem har på sig juveler när man badar i havet? Det kanske är om man är rädd för någon börshaj då...


”När vi är ute och reser har vi vårt eget sovrum. Då är det sex maniac!”
Anna & Paul Anka har det bra på resorna

You go girl! Gäller väl att passa på eftersom ni tydligen inte har eget sovrum hemma.

”Han betalar allt....toppen”
Maria har makens roll klar.

Självständig kvinna det där.

”Utan läppstift känner jag mig exposed, rädd och nervös.”
Maria klarar sig inte utan stiftet

Ja, finns det något värre. Ett läppstift = självförtroende och lugn.


Kommentarer
Postat av: aidaho

men alltså, var hittar du dessa underbara citat? Eller är det någon som bandar SHIH och kör pressplay/stoptekniken hemma? :D



-dagens asgarv anna anka och mr jompelius diskuterande tamponger och underkläder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback