No sé, no comprendo, no nada....

Välkommen till min nya blogg!

Jag fanns tidigare på en annan bloggsida, men den var så tjorvig så jag följde min vän blyger till denna sajt istället. Har varit första dagen på skolan idag och min hjärna kokar. Har nämligen inte pratat eller hört spanska (som är det jag läser) på 100 år och det blev en chock för språkcentrum i min hjärna. Härdsmälta kanske man skulle kunna säga. Men jag oroar mig inte, det är bara att vänta 1 månad eller så. Det är så jag har hört. Första tiden sitter man som en fågelholk och fattar nada, sedan lossnar det. Kan ju hoppas att så är fallet med mig också, men gärna lite tidigare än 1 månad.

Saknar mitt hjärta....åkte tillbaka till Falun igår efter drygt 1 månad i hemstaden....suck...Det var inte roligt att lämna henne och nu dröjer det ver 1 månad tills nästa gång vi ses. Men då ska vi gå och se Jill Johnson uppträda i Konserthuset i Gävle oh det ska bli ruggigt kul! Då får jag ju träffa två favoriter på en gång ;0) 

Ojdå, sitter på biblioteket på skolan och vaktis borrra i mitt databord så allting guppar...måste nog avsluta nu. Gupp, gupp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback